ting!

tuan tanah.. fidaLouVeMUsik...

My photo
nothing special about me.... simple jer... kawan2 yg knl aku jer tawu aku jenis cm ner...heheh

Thursday, June 4, 2009

DAT...v5 + v1..

hmmm...kembali bersama...hehe...besh bangat dok blok ni sem ni...bnyk kenangan yg besh...ngn geng kak aisyah..yang ade ipa,aina,kak has,hajar,ros,kak sal,geng aku lg...majoriti dak pompuan class aku dok cni ar..b4 ni ak ingt diorg ni sume x besh...da join sesame satu sem..hmm..besh gler!!diorg ni lam class je senyp...kat bilik..?gegar bilik tuh aku ase...ngn blok skali...heheh...cookiejar team,ade pengasas die...tp x leyh g tawu..bahaya...hehe..ha ni ada gmbr diorg..aku syg bangat kat diowang....huaa...



pastuh aku kenal lak...geng dari class len...da na abis sem bru knl...diorang sangat besh...dulu ku sangka kan x besh...tp besh upenyer...hehe..jgn marah aw...dak class dat A...ijad= cj7 die salu aku bwk lari...hahah.ha die ar paggil aku pengguin..heeh..x pe .hehe..,tura..= maintain ngn ketinggiannya..,lyn=hmm...sentiasa ngn lenggang lenggoknye...,mai= askar wataniah yg aku tatoti...huaa...heheh..ha nih pic diorg...aku syg bangat kat diorang...

Ni Cj7

ok3...skung ni sal dak class aku yg kat blok v1...kalo kitrang satu blok kompom dunia ini kami yg punya....ehheh...hehe..mulekan ngn geng aku yg ade kat sane...nisa@anis,ika munir,jue zudota,bam izati,puteri kechik,balkis,wani,ijan,nadi,ada...haaa...eh terlupe lak sorang ag...anis ketua blok yg sentiasa dedikasi..eheh..hanis...haa..ketua blok...huaa...diorang ni sume keriangan dalm class akuh...dan lam idupkuh...na tgok pic diorang?sat...ha tuh die diorang....heheh..aku pon syang bangat kat diowang...huaa..;-)to be continue..

2 komen:

Anonymous said...

aina : ko jgn pecahkan rahsia sape pengasas kukijar..org lain dpt tau,ko aku attack dlu!!!

syafida_88 said...

hahaha...ilek rr..aina...
akuu swear!!xbg tawu sesape...heheh

Post a Comment