ting!

tuan tanah.. fidaLouVeMUsik...

My photo
nothing special about me.... simple jer... kawan2 yg knl aku jer tawu aku jenis cm ner...heheh

Friday, June 26, 2009

tagged di balas dan harus dibalas...


1. apakah hubungan anda dengan dia?
die adik sedara saya...kazen....adeq saya..keriangan sayaaa


2. 5 impression terhadap dia?

-pandai nyanyi
-berbakat dalam musik!!
-pandai dalam pelajaran juga....
-mereka chantek....
-kuat mkn...tp maintain


3. perkara yang paling memorable dia lakukan kepada awak?
-sembg2..mcm story....mereka nyanyi untuk saya....


4. perkara yang paling memorable dia katakan pada awak?
-najwa PENAME....azwa KILLING ...

5. kalau dia kekasih awak?

-x mgkin..sbb die adeq sayer...

6. kalau dia jadi musuh awak?
-x mgkin..mereka keriangan sayer....

7. kalau dia kekasih awak, awak akan?
- x mgkn laaaaa....hahah


8. kalau dia jadi musuh awak mungkin kerana

-die luper sayer kazen die...heheh

9. overall impression tentang dia?
-disukai ramai

10. the most desirable thing to do to her/him
sayangi dia...
11. apakah awak rasa pandangan orang terhadap awak?
-acceptable... sy hanye insan biasa..

12.apakah sebenarnya perangai anda?
-suke ketawa...

13. perangai anda yang anda benci?

-panas baran!!!hate it...

14. orang yang anda ingin bersama2

- kawan2... windu smua!!!

15. katakan sesuatu untuk orang-orang (?) yang suka anda

-love u too!!!


16. tag 4 orang

-zudota
-paraxixth
-hana
-ain

17. no 2 ada hubungan dengan siapa?
-guard mid vally...hahaha

18. no 3 lelaki atau perempuan? lelaki ke gurl sama jer...hahah

19. no 1 single kah?

- single

20. no 4 belajar apa?

-abccccc

0 komen:

Post a Comment