ting!

tuan tanah.. fidaLouVeMUsik...

My photo
nothing special about me.... simple jer... kawan2 yg knl aku jer tawu aku jenis cm ner...heheh

Saturday, July 4, 2009

award jue aku reply dan untuk follower ku yg len juga...

>letakkan logo award ini di blog anda.
yer sayer dah letak...

> anugerahkan award ini kepada 10 Blog yang anda anggap paling berinspirasi dan sangat mesra.

(disebabkan aku punyer follower x ramai..so x samapi 10 la aku letak...hihi)
*amar -berjiwa
*ain-kenalan baru
*eifalecious-sempoi fren net
*hana-kakak sempoi
*zudota-walopon ko bg aku totap na letak ko...hiih
*nina-junior kuh di poli dak skola rpk
*iszaham-kenalan baru
*aku ayie..-dak bz..hihi

>pastikan anda menyatakan penghargaan ini melalui backlink dengan blog yang anda anggap paling memberikan inspirasi dan mesra dari blog anda.


>informasikan penerima award mengenai award yang mereka terima dengan menyatakan komen di blog mereka.


>berbagi cinta dan sayang untuk penghargaan ini kepada pemberi anugerah ini.


sape yg singgah ni amek je la award nih...jgn malu2 k..thanks...

0 komen:

Post a Comment