ting!

tuan tanah.. fidaLouVeMUsik...

My photo
nothing special about me.... simple jer... kawan2 yg knl aku jer tawu aku jenis cm ner...heheh

Friday, September 4, 2009

aku kembali....................................


huaaaaaaaa....
da lame gak aku x luahkan perasaan @ feelin kat cini....hihi..

al maklomlah....lptop bru amik....
lame gak x jupe laptop..sampai na raya...hhahaah...
aku da mule kan sesi stdy kat poli hampir 2 month...
skung ni pon bulan ramadhan..
banyk dugaan...



hari ni 5 september samalah dengan sabtu....
antara hari2 terakhir aku kat rumah sewa behrang 2020....
huaa..
aku dpt masok hostel....alhmdlh...
esok kot g...
mcm2 dugaan mase na wat rayuan hostel nih...
al maklom lah...dak uma aku ade 9 org...yg dpt masok 6 org...
agak ar na byar umah sewa 3 org jeh....BERGADAILAH VIVA AKU..!!!HAAHAHAH
aku pon tanpa merasa segan nn tak tau malu...g laa jupe manusia yg incharge sal mende nih....
cuak gak....
ingtkan x dpt...
tp kames rituh g check kat hhp....
OMG alhmdlh ade lah name kuh...ahhaah
da la g check time En Azmi tgh aja FA4 hahah...
ponteng sebentar...bersama farah....besh fren TO... aku...hahhaha
member aku pon pelik asal laaa aku ngn farah g toilet lame sangt.....
ahhaha
aku pon kap laaaa' td g berak smlm mkn bnyk mempelam'...
tp...
housemate aku pon pecaya laaaa....
hhiih...
adoi...
hahahh...
tyme na blik n lam keta VIVA aka VAVI...
aku mengumumkan....
"AKU DAPAT KAMSIS!!!"
warga keta aku menjerit2....huaa...
antaranye....ipa...ainaaa....ira....
yg len nek keta farah TO hahaah...
so farah la yg g taw....ihihih....
welkem bek to kamsis..!!!

0 komen:

Post a Comment