ting!

tuan tanah.. fidaLouVeMUsik...

My photo
nothing special about me.... simple jer... kawan2 yg knl aku jer tawu aku jenis cm ner...heheh

Sunday, October 25, 2009

itu x bleh..ini x bleh...padahal...

adala satu tmpat nih....x pham aku....apa peraturan yg die na buat sbnrnye....huaaa...

pakai ni x bley...pakai tuh x bley...padahal x ketat pon....

setakat bju perlambangan tempat tuh sendiri pon x bley...hairan...

da da tuh na soh pakai Jubah kot....huaa...terok2...tah laaa.....

bile la na berubah...huuu...


TUKA CITER.....



Kembali pada minat aku yg suke & minat pada IT...ihhihih...

baru2 nih...aku ade lah wat cobaan bunuh diri ( cubaan menGFORMAT LAPTOP KESYANGAN)

pada mulanyeh ade la prob cket...tp dapt di atasi...hhihi....

boleh wat bisnesss nih...

tp tgh blljar3 ag...

na jd pro...ihihhi....

bkn PRO SAK TP PROFFESIONAL!!!

hahahahah....

kenangan g open houze...



adoi ni na cter....

da lame x bebel....hahahah...

bila tah tarikh n ari aku open house...

ngn dak class len...

macm2 kenangan....huuaaaaa

sume kenangan baru...huaaa....

baru :



  • kuar ngn kawan baru....ihihi(ira ..ijad ,tora,mai..)


  • baju baru(cotton kubo)hahaha


  • tayar keta masok longkang baru jer...hahahah


  • baru g umah ijad kat serendah...


  • baru tahu jalan g gombak...


  • baru sesat sampai pintu masok batu cave....haahha


  • alaaa sume baru2 belako....

satu hari tuh sampai 4 umah gak aku g....




  1. umah ijad


  2. umah farah (to)


  3. uma mang(miza)


  4. uma kak isya greenwood

juadah pelbagai....




  • nasi tomato...


  • mee kari (mai soh aku abis mee huaaa)hahahah+ nasik putih


  • bihun supaaaaaaaa.....


  • +++ngn kuih rendang n pelbagai...ihhihi...

Saturday, October 3, 2009

debab debubu...ape lah....saya ini kawan??

Bukannya senang nak cari kawan yang baik. Bukan senang juga nak menjadi kawan yang baik.  

Kawan yang baik tak pernah mengumpat di belakang kawan baiknya. Kawan yang baik tak pernah cemburu dengan kejayaan kawan baiknya. Sebaliknya kawan yang baiklah yang paling banyak membantu kawan baiknya untuk mencapai kejayaan.

Kawan yang baik tak pernah mempengaruhi kawan baiknya untuk membuat perkara yang buruk dan sia-sia. Kawan yang baik adalah orang yang selalu menasihati kawan baiknya untuk berbuat kebaikan.

Kawan yang baik adalah orang pertama yang akan dicari bila tiba masa sedih atau gembira. Kawan baik menjadi tempat kita meluahkan perasaan yang tak dapat diluahkan kepada kawan biasa.

Kawan yang baik tak pernah memaksa kawan baiknya untuk sentiasa berada di sisinya. Kawan yang pergi baik tak pernah melarang kawan baiknya untuk berkawan dengan kawan yang baik. Kawan yang baik tak pernah cemburu jika kawan baiknya mempunyai ramai kawan baik, kerana kawan yang baik tahu apa yang paling baik untuk kawan baiknya.

Kawan yang baik akan sentiasa mendoakan kesejahteraan dan kebahagiaan kawan baiknya di dunia dan di akhirat di dalam doanya. Kita adalah kawan yang baik jika kita faham bahawa kawan baik kita bukanlah seorang yang sempurna. Kita adalah kawan yang baik jika kita menjadi kawan yang baik kepada kawan baik kita.

Kita bukanlah kawan yang baik jika kita tidak menghargai kawan baik kita, kerana kawan yang baik akan sentiasa menghargai kawan baiknya. Kita bukanlah kawan yang baik jika kita tidak memberitahu perkara yang baik kepada kawan baik kita, kerana kawan yang baik akan selalu menyampaikan perkara yang baik kepada kawan baiknya.

Kawan yang baik akan mem'post' kan buletin ini kepada kawan-kawannya, bukan kerana terpaksa, bukan kerana suka-suka, tetapi untuk dijadikan pedoman oleh kawan-kawannya supaya dapat menjadi kawan yang baik kepada kawan baiknya.

Dan kalau kita nak dapat kawan baik yang baik, kita mesti lebih dahulu menjadi seorang kawan yang baik...kepada kawan baik kita. 

hari kemasukan ke kelas lah....busan...




  • hua....mcm2 exam menunggu ....da beraya....sakan now blajaw la plak...
  • minggu ni 28 sept til 2 oct minggu paling tekanan bg aku....
  • tekanan!
  • ngn kuiz berturut-turut....mcm org gile dibuatnye.....
  • kalo x`sabaw lame masok "TJG "da....hahahha..
  • minggu ni gak laa aku nnyaris kene saman ngn pak guard poli...
  • huaa,...keta xde sticker.....adoi...
  • malang2....

aidilfitri yg mulia.....huaaaa

pada aidilfitri nih....mmg besh...
bju raya asek kene sponsor jer...
kira aku tukang pakai jer....
hhahaha....
thnx pada abg sy dan kakak sy yg sponsor...bju n kereta skali...
hahahah...pakej....
beraya ngn viva forever....
hahah...