ting!

tuan tanah.. fidaLouVeMUsik...

My photo
nothing special about me.... simple jer... kawan2 yg knl aku jer tawu aku jenis cm ner...heheh

Sunday, October 25, 2009

itu x bleh..ini x bleh...padahal...

adala satu tmpat nih....x pham aku....apa peraturan yg die na buat sbnrnye....huaaa...

pakai ni x bley...pakai tuh x bley...padahal x ketat pon....

setakat bju perlambangan tempat tuh sendiri pon x bley...hairan...

da da tuh na soh pakai Jubah kot....huaa...terok2...tah laaa.....

bile la na berubah...huuu...


TUKA CITER.....



Kembali pada minat aku yg suke & minat pada IT...ihhihih...

baru2 nih...aku ade lah wat cobaan bunuh diri ( cubaan menGFORMAT LAPTOP KESYANGAN)

pada mulanyeh ade la prob cket...tp dapt di atasi...hhihi....

boleh wat bisnesss nih...

tp tgh blljar3 ag...

na jd pro...ihihhi....

bkn PRO SAK TP PROFFESIONAL!!!

hahahahah....

0 komen:

Post a Comment