ting!

tuan tanah.. fidaLouVeMUsik...

My photo
nothing special about me.... simple jer... kawan2 yg knl aku jer tawu aku jenis cm ner...heheh

Monday, February 1, 2010

bace


hmmm agak da lame aku x mengaktifkan diri dalam blogger nih....


xde mase ...tp ade mase ngn farmville...hahah...


skung ni aku kat sungai buloh...umah pak cik aku..


aku skung ni pengnggur terhormat...


terbaik dr LADANG!!!hahaah


rini aku jadi keliru tentang sahabat....


ape itu sahabat.??


sape sahabat???


mengapa ia digelar sahabat??............


apa beza kawan ngn sahabat??


bg aku kawan tuh...hanye semntara....


tp sahabat tuh selamanyer....


aku bnyk kawan.....tp sahabat ade la bape kerat...haha


ade sahabt lame....ade gak yg bru...


yg baru digelar sahabat aku nih....


mcm da lama kenal....


seronok kawan ngn die...besh...


die bnyk bg motivate kat aku..yg sentiasa keliru dalam kehidupan....


yg lame tetap di hati sampai mati....


skung aku na cter yg baru laa kan....


aku x rase korang akan dpt kawan cm die....die sehebat bintang dilangit....


die sehebat matahari yg menyinari sahabat nye...iaitu aku....


tp aku suke wat die bengang....


dgn harapan die x kawan ngn aku lg....hahah


jahat aku kan??tp die sentiasa ok n positive....hmm..


aku ade laa wat satu permintaan kat die....tp mmg susa tol die na tunaikan...


huuaaaa....


tp ak mmg da putus harapan ngn harapan ituh...sday!!!


kawan2....tah laaa.....




0 komen:

Post a Comment