ting!

tuan tanah.. fidaLouVeMUsik...

My photo
nothing special about me.... simple jer... kawan2 yg knl aku jer tawu aku jenis cm ner...heheh

Wednesday, February 24, 2010

part 9...teringt kenangan lama...

semalam....aku btol sedih...

ayah dan ibu...perkara paing indah dalam idup semua org...
mereka lah keriangan ....kesempurnaan....mereka pelengkap keluarga...

mase mereka idup....hargai lah mereka....sygi mereka...kenang lah jasa mereka....

MEREKA LAH SEGALANYE....!!!

jangan jadi mcm aku...aku x sempat na membalas jasa mereka...

mereka x sempat melihat aku berjaya..memegang segulung kejayaan....

itu paling sedih...
yg ku x pernah menyangka yg aku akan dapt...
mereka lah paling kuh sygi...
tanpa mereka dlm idup aku...
aku tiada tempat mengadu masalah...
tiada tempt kasih syg....
tiada tempat senyum tawa bersama...
aku x pernah alami semua itu.....
kadang2 tgok family kawan aku ngn mak ayah diorg...

agak sedih..dan cemburu...sebb...tidak pernah alami seperti mereka....

ayah kuh pergi...ketika aku blom mengenali ape itu erti hidup...walaupon...aku maseh kecil...

tp aku amat mengerti pemergian ayahanda x akan kembali...lagi...aku sgt rapat dgn ayah aku...

pemergian beliau aku terasa sehingga kini...aku syg ayah...


ibu ku pula pergi ketika aku bru mengenali erti hidup....

semasa hayat ibu kuh...aku tidak sempat merasai kasih syg nye..kerana ibu ku telah sakit skian lame...namun begitu...aku pernah berguraw senda bersama ibu kuh ,beliau pernah membantu kuh dlm pelajaran... semasa hayatnye.. walaupon...dalam keadaan beliau tidak sihat...tp aku tetap sygi die...rindui nyer...sehingga nafas nye yg terakhir....

aku syg mak....=(
x sume tawu...kisah idup kuh....
tetapi mmg sedih..
mase aku stdy....
mase paper aku last sekali...
btol2 abis exam... mase tuh...aku cm ternampak bygan ibu dan ayh kuh...
tetibe aku menitis air mata....

kat sini aku just na share kat korang betapa penting nye ibu bapa dlm hidup....aku...dan kite...
hayati lah..renung2 kan lah.....
kat cini...aku na share cket pic bersama mereka...

pix bersama ibu kuh...ade tp aku x nak letak sbb waktu beliau tidak shat...hm...












3 komen:

"cik chubby" said...

fida....kamu kena kuat tempuh2 hari2 mendatang....ramai lago org sayang kat kamu....aku pon sayang kamu...=)

syafida_88 said...

thnx bam....aye syg kamooo juga....huaaa....

gadis yang sepi said...

mun sdih la part ni....kn sy dh ckp sy akn nangis....trnyata betol....sbar ea fida syg...~~~

Post a Comment