ting!

tuan tanah.. fidaLouVeMUsik...

My photo
nothing special about me.... simple jer... kawan2 yg knl aku jer tawu aku jenis cm ner...heheh

Friday, April 16, 2010

part bla bla...chenta???aku serik...hahah

huaa,,,,,
na cter sal chenta???huaa...indah jer kan???
sedar x sedar....abis stdy ni ..aku jer maseh single dlm geng aku....tataw laaa pe masalah...
laki x nak kat aku ker???ke aku x nak kat beliau???eh....mestilah ade....tp...biasalah....
chenta tepok sebelah tangan x penah bunyi ea???
makn ati...masak kicap....huuuuuu
kadang teringin gak..ber 'si dia' ...tp....x penah dapat....
tgok membe2...indah jer....adoi...ade org amik berat..syg kat kite...huaa...indah jer....ihih
sbb aku cm da xde sape2...tinggl adeq beradeq yg wat hal masing2....
aku pon na di sygi....huaa...tp biasala.....bru na berkembg...ade jer problem....salu dari pihak beliau aaa....adoi..
kadang rase serik jer....tp...kang org ckp aku x normal lak....aku maseh normal....
kadang pon pk gak...mende daang dari kesilapan or kekurangan aku ker???
sifat fizikal yg x menarik....jiwa yg sempoi...tah laaa...mmg dah ditakdirkan aku sentiasa dirundung malang??huaa......

tp kan??aku tetap tunggu kot2 ade si dia untuk aku yg hina...ni....disygi oeh si dia...hiuaa....bile laa...tah laaa...huuu

3 komen:

berus ubi said...

saye ade bersama awk.

syafida_88 said...

aik yeker???xde pon....ahaahh

nina said...

insyaAllah ade....

Post a Comment