ting!

tuan tanah.. fidaLouVeMUsik...

My photo
nothing special about me.... simple jer... kawan2 yg knl aku jer tawu aku jenis cm ner...heheh

Wednesday, June 30, 2010

kerana dia???

Sejauh manakah ketabahan hati
Menempuhi dunia
Walaupun kau jauh
Kau tetap di hati
Temanku
Percayalah...

Begitu tulusnya perhatian kamu
Kepada diriku
Hidupku berombak
Namun kau selalu ada kuatkanku
Oh mengapa...dunia ini begini
Ku cuma manusia biasa
Yang hanya inginkan hidup
Seperti yang lain
Mengapa harus begini

Sejak hari itu hatiku terluka
Namun ku sembunyi
Ku juga mengerti
Walaupun terselindung
Kau teman...
Aku fahami...

Oh Tuhan...
Tunjukkanlah jalanMu
Padaku untuk bahagia
Selamanya...

kata2 ini mmg lahir dari hati...dan ia benar2 berlaku dalam hidup aku.....HAYATILAH..!!

Monday, June 28, 2010

kelukaan hati semakin mendalam.....

luka..bkn hanya kerana akan pergi jauh...aku teruskan perjuangan...ke uum...ahad ni...4 july....akan meningglkan kawan2 di kl....hu....smoga kekal persahabatn kita......ameen...~~
a few days before ni.....aku di landa kelukaan.....hu...sedih...bile mengenangkan.....xde sape phm....
ape salah aku???nape aku x dpilih???
telah tertulis.....aku ni bnyk kelemahan.....
aku kini...aku cume manusia biasa yg hanya inginkn kn hidup sperti yg len.....sejak hari itu....hati aku terlukaa....namun aku sembunyi.....aku juga mengerti walaupoon terselindung....aku x mampu na kata pada nya....huaa......setiap kali ku lihat fb...hati ku sgt terluka.......
kadang2 aku na decide.....aku x nak kontek die.. lagi....sgt sedih.......biarlah aku jauh di utara sana membawa hati yg sangt lara......kazen ku azwa kate..." dari hati ko sakit...better ko jgn on fb da tp jgn delete...."cik A cakap..."mmg pedih bila IA terjadi" mr A plak kate " mmg saket bila org yg rapat wat kite cm tuh..."cik S ckp..." x sangka"........................huaaa...aku sgt sakit hati.......tp masalah nya....tiada sape yg paham.......kesunyian melanda.....huuuuuuuu

Sunday, June 20, 2010

mase depan aku di tgn kawan2.....


huaaa...baru2 ni..penantian aku terjawab....selama 6 bulan......ytg org len boleh dptkan gaji....bnyk...tp aku tunggu jer.....tp bile da dpt keputusannye....aku plak teragak2....tetiber ase na keje....why this happen to me????mcm ade beberapa sebb ramai membe2 aku x dpt2..sgt sedih...rase mcm diorg yg lebh layak dpt dari aku.....ade sahabat aku yg aku syangi...,menanti peluang ini.....tp mengapa mereka x dpt....???pelik......
satu lagi..aku sgt buntu sama ade na pegi ke tidak.......dengan kos yg tinggi.....tp sebab utama....adalah TAK NAK BERPISAH NGN KAWAN2 YG KAT KL NI......n mane2 laa yg di gelar sahabat aku....haaa...aku sgt sedih....huaa....
mcm lagu ni.....
I feel like our world's been infected,
And somehow you left me neglected
We've found our lives been changed
friends, you lost me...
tkot sangat....huaa...
pastuh..dah laa dpt sangat jauh.....ujong negara....kalo dpt tgh negara ok lagi....huaa....
membuatkan aku berpk banyk kali....
perasaan berat hati tinggal kan kawan2....
hanya tuhan tahu bagai mane aku sygkan kawan2 aku.....huuu