ting!

tuan tanah.. fidaLouVeMUsik...

My photo
nothing special about me.... simple jer... kawan2 yg knl aku jer tawu aku jenis cm ner...heheh

Monday, June 28, 2010

kelukaan hati semakin mendalam.....

luka..bkn hanya kerana akan pergi jauh...aku teruskan perjuangan...ke uum...ahad ni...4 july....akan meningglkan kawan2 di kl....hu....smoga kekal persahabatn kita......ameen...~~
a few days before ni.....aku di landa kelukaan.....hu...sedih...bile mengenangkan.....xde sape phm....
ape salah aku???nape aku x dpilih???
telah tertulis.....aku ni bnyk kelemahan.....
aku kini...aku cume manusia biasa yg hanya inginkn kn hidup sperti yg len.....sejak hari itu....hati aku terlukaa....namun aku sembunyi.....aku juga mengerti walaupoon terselindung....aku x mampu na kata pada nya....huaa......setiap kali ku lihat fb...hati ku sgt terluka.......
kadang2 aku na decide.....aku x nak kontek die.. lagi....sgt sedih.......biarlah aku jauh di utara sana membawa hati yg sangt lara......kazen ku azwa kate..." dari hati ko sakit...better ko jgn on fb da tp jgn delete...."cik A cakap..."mmg pedih bila IA terjadi" mr A plak kate " mmg saket bila org yg rapat wat kite cm tuh..."cik S ckp..." x sangka"........................huaaa...aku sgt sakit hati.......tp masalah nya....tiada sape yg paham.......kesunyian melanda.....huuuuuuuu

0 komen:

Post a Comment