ting!

tuan tanah.. fidaLouVeMUsik...

My photo
nothing special about me.... simple jer... kawan2 yg knl aku jer tawu aku jenis cm ner...heheh

Sunday, June 20, 2010

mase depan aku di tgn kawan2.....


huaaa...baru2 ni..penantian aku terjawab....selama 6 bulan......ytg org len boleh dptkan gaji....bnyk...tp aku tunggu jer.....tp bile da dpt keputusannye....aku plak teragak2....tetiber ase na keje....why this happen to me????mcm ade beberapa sebb ramai membe2 aku x dpt2..sgt sedih...rase mcm diorg yg lebh layak dpt dari aku.....ade sahabat aku yg aku syangi...,menanti peluang ini.....tp mengapa mereka x dpt....???pelik......
satu lagi..aku sgt buntu sama ade na pegi ke tidak.......dengan kos yg tinggi.....tp sebab utama....adalah TAK NAK BERPISAH NGN KAWAN2 YG KAT KL NI......n mane2 laa yg di gelar sahabat aku....haaa...aku sgt sedih....huaa....
mcm lagu ni.....
I feel like our world's been infected,
And somehow you left me neglected
We've found our lives been changed
friends, you lost me...
tkot sangat....huaa...
pastuh..dah laa dpt sangat jauh.....ujong negara....kalo dpt tgh negara ok lagi....huaa....
membuatkan aku berpk banyk kali....
perasaan berat hati tinggal kan kawan2....
hanya tuhan tahu bagai mane aku sygkan kawan2 aku.....huuu

2 komen:

AkuAyie said...

arau x jauh sgt la..kalau nk banding ngan sarawak ;) haha..

pergilah. tunaikan impian ko. impian ibubapa ko.

syafida_88 said...

huaaa...yeker??bkn laaa..aku pat sintok...huaa....utan2..kawan2 ku kera...hahah

Post a Comment