ting!

tuan tanah.. fidaLouVeMUsik...

My photo
nothing special about me.... simple jer... kawan2 yg knl aku jer tawu aku jenis cm ner...heheh

Monday, July 12, 2010

adakah ini aku???


hmmm....hampir 2 weeks aku kat uum sintok kedah...huuuu....
dengan harapan untuk lupakan perkara itu.......tp ia maseh bermain2 di fikiran aku.....
org lain cakap mudah la...xpe d uum jupe len....tp....hati aku da close for sesapa pon.....
da bnyk kali kene.....sungguh kecewa....tp org len tataw....huuu...aku hanye menjadi org len bila berkata2....
huuu
sangat kecewa dengan hidup ini.....
tp x siapa pon tahu....hanya menggap aku yg hanya suke berguraw sepanjang mase...
mmg suke berguraw....tp....ia hanye pengubat lara.....yg sapa pon x taw.....
break over my heart...!!!!!
kadang2 aku berniat.......myb akn begini sampai bile2.....
tp...
itu bkn jadi niat lagi.....
itu menjadi....perkara realiti.......
aku sgt kecewa dengan hidup ini.....huuuu...
myb akan ade berkata.....aku ni desprate....tp.....sape jadi aku.....
korang pon merasainya.....
rasa betapa tidak adilnya dunia ni.......
sepanjang hidup kuh tidak pernah berchenta.......tidak pernah disygi.....
huuuu.....
adakah ini disbb kan rupa paras ku??
perangai ku??
taraf keluarga ku???
huuu.....
tah laaa....
tp skung.......ape yg akan terjadi......
i will stop to find....and....everything .....bila ade kawan.....kawn buat aku begini.....huu....
mane silap aku....bile berbuat baik pada mereka......adakah ini pembalasan yg aku terima.....????
siapa berani jawap???huuuuu....tp sbb kawan aku....terpakse terima.....walopon pedih.....
huuuu~~akan bersambung....huuuu


0 komen:

Post a Comment