ting!

tuan tanah.. fidaLouVeMUsik...

My photo
nothing special about me.... simple jer... kawan2 yg knl aku jer tawu aku jenis cm ner...heheh

Friday, October 22, 2010

new life!!!with new....people!!!

huaaa..start with new life......sumting new!!new environment.....
new people myb....
say good bye to old life!!!~

Tuesday, October 19, 2010

berakhir segala....

sebuah persahabatan...rupenye..selama ini aku dipersalahkan atas sebab aku sygkan mereka...wahai yg bergelar sahabat......aku dlu...tp kini tidak lagi....
tidak sangka..ini pengakhiran....
mungkin aku seorang yg terOVER....maafkan aku....
kerana aku terlalu sygkan kawan2...
tp ade kawan2 yg lebih syg kan kaw wahai sahabat.....
ku dikata kan tidak ikhlas dalam berkawan???
sangat terluka hati ku wahai sahabat...
bukan seorang...tp ramai rupanya......
tataw mana silap persahabatan ini...
mungkin x diredhai.....
hanya kerana beza karier??belajar dan bekerja???
bagaimana aku ckp berkawan yg ikhlas....tidak membeza kan karier???
aku pon boleh ckp kaw juga seorang yg tidak ikhlas......
tp...aku na menjaga persahabatn.....
ramai ckp....INGT SUME ORG NA JAGA HATI KO JE KE??KAMI ADE PERKARA LEN YG HARUS DIJAGA.....(aku x pernah berfikir cam korang fikir)
sesunguhnya...MMG AKU MENYESALI MENGENALI KAW.......
=(.....
aku pon harap ko juga menyesali kenali aku.....huhuh..kenapa tuhan ketemu kan kita sebagai sahabat.........sesungguh nya sungguh menyakitkan hati masing2.......

Sunday, October 10, 2010



keindahan bersama.......
seronok mase dok kat uum kachi ni....lagi3 aras 5 blok f.....*arah timor....hahaha
mcm2 gelagat kenal....besh....
na cter pon cam da x reti....hahaha
di samping keseronokan kat sini...
ade plak kesedihan kat luar....
my bff....
nape buat aye cm ni....huhuhhu....
=(

Saturday, October 2, 2010

kenapa sume ni terjadi pada aku???


sangat kecewa ngn keluarga sendiri..........................huhuh..perkara yg paling menyedihkan............
huaa...kenapa ni salu terjadi.....
huaa...
aku pon ade perasaan untuk di jaga...huaaa....
walopon aku salu jaga hati org len tp...
nape mereka tidak seperti aku.......??
kali ni aku akn ingt smpai bile2 ok!!lantak laa ape na jadi.....ape yg aku ckp akan jadi kenytaan...
jgn ingt diri ko je pandai.....uhuh
~~~