ting!

tuan tanah.. fidaLouVeMUsik...

My photo
nothing special about me.... simple jer... kawan2 yg knl aku jer tawu aku jenis cm ner...heheh

Tuesday, July 26, 2011

aku x paham laaa....



dalam break semester ni....aku baru dpt cter sal aku kat uum....
yg x baik plak tuh......siyes aku x phm....yelah....tp mane d
e manusia perfect....

tp yg aku x puas ati tuh....dari banyk2 stdent kat sane...tp diorng pilih na cter sal aku...
so aku na share laaaa...kat uols....la kan....
hmmm.....






ada yang ckp aku ni memang suka carik pasal ngn orang len ker???yeke???
kalo die xcarik pasal ngn aku or die usik kawan2 aku...
aku xkan carik pasal ngn die...
itu je aku punye prinsip....
bole lak kumpul ramai2 pastu ade cter sal aku....x phm ler...bkn geng aku plak tuh..
kalo geng aku ....i dun mind!!!hihihi
tp kan...ada yg sampai kan kat aku si Q bkn nama sebenar...
boleh lak...ckp mcm2....
aku dpt cter ni pon dari si Q....
tataw laa..kot si Q tambah2 cter3...
yelah aku bkn nye baik sgt pon...tp
mane de manusia perfek dlm dunia ni...
tah2...die ade cari pasal ngn aku...tp aku malas jadi mcm die....
cter2 mcm2...
MANA ADE MANUSIA PERFECT DLM DUNIA NI...

0 komen:

Post a Comment