ting!

tuan tanah.. fidaLouVeMUsik...

My photo
nothing special about me.... simple jer... kawan2 yg knl aku jer tawu aku jenis cm ner...heheh

Tuesday, November 20, 2012

sorang2 akan menjadi.....

hmmmm baru2 ni....aku sedih gileee.... bile dpat tau kawan yg sangat aku rapat kat poli.. which is ira...nur syahirah husin.... sedih tak dpt digambarkan lagi...=(.... die telah pon mendirikan rumah tangga..... telah pon pon menjadi milik org lain..iaitu suaminyaaa....ADAM... adam jaga die baik2 ea.....kami syg kat die....
adakah kami akan berhubung seperti biasa??? selepas die bergelar isteri org... hanyaa ALLAH je tau.....jangan lupe kan kamiiii...=(
hmmmm lepas je ira.....farah pulak akan mendirikan rumah tangga... lepas tu miza .....lepas tu myb ilaaa.... sorang2 akan menjadi milik org len.... aku pon tatau bile....calon pon xde...xpe na focus career dulu... SEMOGA PERSAHABATAN KAMI KEKAL SAMPAI SYURGA...

Thursday, August 2, 2012

ramadhan dan syawal

kini tgh melalui bulan yg mulia..bulan ramadhan... hati sayuuu jee....mcm2 dugaan telah ku lalui mungkin ade hikmah nyaa... AKU REDHA YA ALLAH... dari hari ke hari,,,,aku merindui mak ayah....bukan bulan ni je...tp sejak dulu lagi... aku na citer mcm2 masalah aku....aku tau kalau mereka ada mereka akan dgr masalah aku.. kini aku hanye punye ALLAH S.W.T ...hanya dia yg satu.... aku merindui mak ayah....=(

Tuesday, July 24, 2012

selamat menyambot ramadhan al mubarak...

selamat menyambut ramadhan al mubarak to family and friends and to readers luv u olsss