ting!

tuan tanah.. fidaLouVeMUsik...

My photo
nothing special about me.... simple jer... kawan2 yg knl aku jer tawu aku jenis cm ner...heheh

Wednesday, August 28, 2013

CELAKA

The word of CELAKA...bagi sejuta pengertian. ..I hate you so much. Apa boleh buat.buat baik.buat jahat.lagi la org x suke. Sesali kehadiran kau dlm hidup aku. Sama seperti kau rasa kehadiran aku hanya beban . Aku hanya tempat dia pergunakan aku. HABIS MADU SEPAH DI BUANG.itu lah perumpamaan untuk kau. skarang itu kau buat kat aku.ingat lah .sekarang Allah bg cash. One day kau akan rasa. Masa tu.baru kau tau.bahananya.dan masa itu.mungkin.MUNGKIN. kau ingt balik apa kau buat kat aku. Aku sering kali terfikir??? Apa lah yg aku buat pada kauuu sampai benci kan aku??? Dan kata2 yg sering kau katakan kat aku tu..JANGAN DISEBAB KAN 1 KEJAHATAN NYAA ...LUPA 10 KEBAIKAN NYAAA... kata2 kau tu mmg kene balik kat kau. Pada masa kau sedar itu. ..atau skrang.atau kau x mungkin. Aku x perlukan kau lagi. Remember this YOU ARE NOTHING TO ME. satu pesanan.mana ada kawan baik sendiri yg da mcm family ckp CELAKA???!!!!.. Kau tu hanyaa plastik.luaran baik.dalam?? Aku dah cukup kenall kau.dan aku x mau kenali kau.enough.

0 komen:

Post a Comment